Heeft u een klacht?

Heeft u een klacht of wilt u ons iets onder de aandacht brengen? Het prettigst is om dit direct met de medewerker van de praktijk te bespreken. Door met u in gesprek te gaan kunnen we een volledig beeld van de situatie vormen en een passende oplossing vinden. Wilt u dit liever digitaal doen? Vul dan het contactformulier op de website in.  De huisartsen zullen binnen 30 dagen contact met u opnemen.

 

Lukt het niet om er samen uit te komen, dan kunt u uw klacht bespreken met een klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing voor uw klacht en kan proberen de klacht te bemiddelen. U kunt hiervoor het klachtenformulier gebruiken op de website van de Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijns zorg (SKGE). Voor de huisartsenzorg probeert SKGE zowel klachten als geschillen op te lossen. Aan de behandeling van klachten zijn geen kosten verbonden. Voor de behandeling van een geschil betaalt u wel griffiekosten. Meer weten? Ga dan naar www.skge.nl.